image

image

Monday, December 12, 2011

Rawat dan Ilmu - Ubah diri


RAWATAN ALTERNATIF-TRADISIONAL

SE SUNGGUHNYA ALLAH SWT TELAH MENJADIKAN MANUSIA DAN MAKHLUKNYA YANG LAIN PENUH DENGAN RAHSIA YANG TERSEMBUNYI DAN KESAKTIAN DI DALAM DIRI KITA. DI BERINYA AKAL FIKIRAN KEPADA KITA UNTUK MENGKAJI RAHSIA RAHSIA KE UJUDAN KITA UNTUK MEMANFAATINYA DAN JUGA ILMU ILMU UNTUK KEGUNAAN DUNIA DAN AKHIRAT. 

ANTARANYA ILMU MENGUBAT DIRI SENDIRI.

ALHAMDDULILLAH  DIBERINYA ALLAH PERTUNJUK AKAN ILMU MENGUBAT DIRI SENDIRI YANG DIJAMIN TIDAK TERKELUAR DARI AKIDAH,SUNNAH,TIDAK MEMAKAI JIN ATAU MAKHLUK HALUS ATAU MEMAKAI BARANGAN, SEMUANYA SUDAH ADA PADA DIRI KITA UBATNYA.

Sesungguhnya di dalam diri kita ini ada bermacam macam organ saperti yang dapat dilihat dengan mata kasar saperti jantung, hempedu, limpa, hati, pancreas, usus, otak, paru paru, buah pinggang dan lain lain. Semua organ organ ini adalah sebahagian dari komponen yang bekerja didalam diri kita.

Jika salah satu organ ini tidak berfungsi dengan sempurna maka kita akan merasa sakit.Antara komponen yang tidak nampak dengan mata kasar kita adalah “ROH” .Sesungguhnya roh ini besar sekali peranannya kepada tubuh kita.

Roh ini menguasai semua komponen yang ada didalam diri kita  contohnya pencernaan makanan, pengaliran darah keseluruh tubuh badan kita, pemikiran, pergerakan anggota tubuh badan, pendengaran, penglihatan, penciuman,perasaan, rasa dan yang belum berbentuk ke sifat/ujud.

Yang ada didalam diri kita ialah tenaga/energi zat api, zat elektrik.Zat zat ini akan berbentuk kesifat/ujud setelah kita aktifkan.Untuk mengaktifkanya adalah dengan kaedah pernafasan/nafas yang mengikut ketentuan atau jadual tertentu. 

INSYAALLAH KAMI AKAN TUNJUKAN KAEDAHNYA PADA ANDA.

Jika berhajat silakan ke   http://halaqah.net/v10/index.php
silakan mesej al_ahibbatu

inshallaah

subhanallah

4 comments:

  1. SEMUA sakit, Penyakit, masalah, dapat di rawat, di sembuhkan, di elakkan, bila ada ILMU ini, inshallah

    kerana bukanlah di suruh ambil ayat ayat alQuran menjadi amalan, sebaliknya, ambillah pelajaran

    Kepada sesiapa hendak mengubah diri ke arah lebih baik, inshallah, boleh saja bertemu, di seksyen 2, shah alam, selangor

    inshallah

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Saya salah seorang penuntut 'Ilmu Merawat Diri' ini.Alhamdulillah, syukur sangat berjumpa dengan ilmu yang bermanfaat.Sangat2 memotivasikan diri dan memperbaiki diri.Ilmu ini meliputi kaedah untuk merawat diri sendiri dengan kuasa dalaman diri kita (tanpa perantaraan)mengenal Allah dengan lebih dekat, dan menyelesaikan masalah hidup dengan mudah.Bagaimana caranya?
      Dengan kunci mengaktifkan diri dan kuasa mengenalpasti yang mana benar dan yang mana batil. Ada panduannya. Untuk mendapatkan ilmu ini perlulah berguru.Moga kita dapat manfaatkan ilmu ini sebagai protection diri dalam menghadapi keadaan iman yang naik turun, tatkala diuji Allah dan tatkala keadaan diri lemah tanpa tenaga.Insyallah..ambilah kesempatan ini..moga saudara saudari juga mendapat kebaikannya.

      Delete