image

image

Friday, February 28, 2014

Habibullah - Kekasih Allah

Kekasih
Aku Takut
Aku takut dikau melupakan daku
Aku takut dikau menghampakan daku
Aku takut dikau tidak memandang padaku
Aku takut dikau tiada disisiku

Kekasih
Aku harap
Aku berharap dikau sentiasalah di sisiku
Aku berharap dikau ingati daku
Aku berharap dikau memimpin daku
Aku berharap dikau memelihara daku
Aku berharap dikau akan disisiku selalu

Kekasih
Takut dan Harap
Keduanya ada padaku

Siapalah aku tanpa mu di sisi
Siapalah aku tanpa pimpinan mu
Siapalah aku tanpa peliharaanmu

Kekasih
Aku malu kepadamu
Aku malu kepada mereka
Aku malu pada diriku

Jika kamu meninggalkan daku
Punah lah hidupku
Musnahlah Harapan ku
Ya habiballah


Ya habibi salammualaika
Ya habibi Ya Muhammad
La ilaha ill'allah
Wahdahu laasyarikalah 

No comments:

Post a Comment