image

image

Thursday, May 1, 2014

Demam Panas dan kaitan Mimpi

soalan daripada Forum di Halaqah.net

Assalamualaikum, Saya ingin penjelasan berkenaan mimpi saya 4 hari yang lepas dimana saya diserang demam panas pada tahun ini.
Malam sebelum saya demam, saya dapat rasa kelainan dalam diri saya dimana petanda2 demam sudah muncul. Pada malam tu jugak, saya bermimpi ibu saya menelefon pak ngah saya di Tapah dan menyatakan saya demam. Pada masa yg sama, disampaikan oleh ibu yang disuruhnya membaca surah yasin.
Pada hari berikutnya, demam saya amat melarat dan dapat merasakan yg kepala dan tapak tangan saya terlalu panas mengakibatkan saya berasa lesu. Saya hanya dapat mmbuka surah yasin dari youtube dan diulangi sebanyak 2 kali.
Pada keesokkan harinya, saya terlena sesudah asar akibat pengambilan ubat. kira kira dalam 2 jam tertidur, saya dapat mendengar seseorang membaca ayat 1000 dinar di telinga saya dengan amat jelas. Justeru saya terjaga dan tiada siapa disisi.
Minta jasa baik Ustaz mentafsirkan apa juga yang saya alami sekarang ini. Assalamualaikum

Dah lama tak berjawab jadi saya paste di sini, jika kalian yang boleh masuk ke Forum, silakan jika mahu copy jawapan ini

Daripada pengalaman yang kami temui
Demam Panas - ialah maksud JIN yang menjadi dampingan keturunan kamu, dalam kes ini, IBU kamu, yang mahukan kamu sebagai pewaris pusaka itu
waktu demam panas itulah JIN tersebut masuk ke dalam diri, panas tu sebab JIN diciptakan daripada api, Jika ada yang dapat scan, diri kamu, dia tidak memakai pertolongan JIN, dapatlah ia pengetahuan ini, sekiranya dia juga memakai dampingan jin, banyaklah kena buat persembahan, untuk menyambut Jin tersebut

Sebagai mengingat maksud Allah, adalah lebih baik buangkan dampingan Jin, Bunian syaitan tersebut, sebaik baik jin itu, sama dengan sejahat jahat manusia
Kerana jahat jahat manusia kita nampak kelibatnya, kelakuannya
Jin pula mohon dengan Allah agar manusia tak nampak mereka

Mendengar bisikan di telinga itu, adalah daripada bisikan makhluk halus, jin, bunian, syaitan
amatlah berbeda daripada Ilham, mukmin
Sekiranya dirimu Ikhlas, tiadalah syaitan dapat topple dirimu
 

silakan ya

Jika mahu bantuan dari kami, silakan telefon 0196313202
Kami di Shah Alam

InshaAllah, 

SubhanAllah, wahdahulaasyarikalah

No comments:

Post a Comment