image

image

Saturday, March 13, 2010

PengUMUMan

selamat hendaknya kalian
semuga di terima di sisi tuhan
maaf kan saya tuan dan puan
saya tak update blog, sedang bercuti

saya di tuduh meng ganggu gugat mereka
saya di tuduh menyesatkan mereka
saya di tuduh - sedangkan mereka tak sedar - jika tanah mereka yang gersang, hujan renyaikah, hujan ributkah, petir kah, atau apa pun, tak dapat menumbuhkan, ILMU pada diri mereka

sekiranya tanah tak gersang, akan bertindak balas, dengan air, dengan AIR - kami menumbuhkan, memberi hidup - berbagai jenis manusia, berbagai jenis tumbuhan dan buah buahan, berbagai rasa

berfikirlah ya

siapakah yang perlu ADAPT - siapa yang tak ber adab?

maaf ya, jika tiada kehendak dalam diri mu, mahu , bagaimanakah AKU hendak memberi, kamu terima lah sahaja, pemberian KU, seperti AKU ar rahman - nikmat AKU yang manakah nak kamu dustakan?

jika kamu ber iman, mahukah meminta kepada KU,
jika mereka bertanya kepada mu, tentang AKU, katakanlah, AKU ini dekat , tersangat hampir, dan AKU kabulkan permintaan, sesiapa yang meminta kepada KU .......

tak kan lah kamu tak pernah baca, pernah jumpa .............
.......bertanyalah kepada orang yang mengetahui
.......bertanyalah kepada ahli zikir - orang yang Ingat Allaah

semuga di terima amalan kalian, sebagai amalan soleh, yang memberi keuntungan kepada diri mu sendiri

apa saja yang kamu lakukan, yang kamu Ingat, yang kamu sebut, yang kamu sangka, adalah untuk dirimu sendiri

alhamdulillah syukur nikmat - semuga di terima di sisi Allaah

No comments:

Post a Comment