image

image

Tuesday, September 21, 2010

Kenyataan yang mengelirukan orang ramai.

Sorry Dol_Bendol, you are banned from using this forum!
Kenyataan yang mengelirukan orang ramai.



kepada tuan puan yang datang ke sini, daripada halaqah.net, saya harap kalian bukan orang yang terkeliru

andai ada yang terkeliru, samada daripada halaqah.net, atau terjumpa blog ini, saya harap kalian mahula meninggalkan soalan, pertanyaan, pendapat, di ruangan komen, di topik topik berkenaan.
Tak kisah ya, samada komen berkaitan topik di blog ini, atau tentang di mana mana kalian jumpa pendapat saya, boleh tinggalkan komen ya, di alu alukan

ada baiknya di ceritakan tentang kekeliruan berkenaan

ianya untuk kemudahan, semuga Hidayah Allaah berjaya masuk ke dalam diri masing masing

Hidayah Taufiq daripada Allah, sejauhmana manusia boleh Ingat Allah, Maha Kuasa atas segala sesuatu, Allah lah Ilmu, al ilmu, alimun,

mahulah Hijrah diri mu, agar beroleh kebaikan

bertanyalah kepada orang yang tahu

bila tiada komen dari sesiapa juga, sebagaimana baca quran, kamu dan tuhan kamulah, komen nak beri kepada siapa? jadi tanyalah manusia ..........

siapa orang alim yang kamu segani, cubalah copy bahasa di blog ini, cetak, berikan kepada orang alim yang kamu segani, semuga mereka dan kamu, dapat, menghilangkan kekeliruan

tak eloklah menuduh

maaflah, mungkin saya belum belajar, belum jumpa, perkara dalam ugama Islam - boleh menuduh orang lain, dan biarkan dia

yang saya tahu, orang islam yang beriman itu bersaudara

bila di tuduh mengelirukan, buktikanlah memang pertuduhan itu benar, kerana syaitan lah suka mengelirukan manusia

semuga kalian di letakkan di sisi Allah

Ingat ya, jika kamu cari kehidupan selain ISLAM, tak akan di terima amalan yang begitu.

Subhanallahi walhamdulillahi walailaha illallaah wahdahu laa syarikalah.

tolong ya, Please
leave a comment or two or three ........

1 comment:

  1. Maksud pakcik Dol_Bendol? Okey, kenyataannya, saya tak tahu apa.. =.="

    ReplyDelete